«Ως μη γενόμενη» η καταγγελία για οδηγό του Αστικού ΚΤΕΛ Αιγίου πως κατέβασε μαθήτρια Γυμνασίου από το λεωφορείο επειδή δεν του έδειξε τη μαθητική της κάρτα – «Ζητούμε συγνώμη για την όλη αναστάτωση», σημειώνει η οικογένεια της 12χρονης

0
286

Με τη συγνώμη της οικογένειας της μαθήτριας Γυμνασίου, που απέσυρε (ως λανθασμένη) την καταγγελία που έκανε σήμερα στο «Aigialeia TV», σύμφωνα με την οποία οδηγός του Αστικού ΚΤΕΛ Αιγίου φέρεται να ανάγκασε την 12χρονη να κατεβεί από το λεωφορείο επειδή δεν έβρισκε τη μαθητική της ταυτότητα, έληξε το θέμα που για αρκετές ώρες προκάλεσε αναστάτωση και ποικίλα σχόλια.

Η μητέρα της 12χρονης είχε καταγγείλει ότι ο οδηγός του λεωφορείου που εκτελούσε το μεσημβρινό δρομολόγιο «Αίγιο – Καμάρες», όταν επιβιβάστηκε η μαθήτρια από τη στάση επί της Ρήγα Φεραίου, της ζήτησε να του επιδείξει τη μαθητική της κάρτα, την οποία η μικρή έψαξε στην σχολική της τσάντα, χωρίς ωστόσο να την βρει. Τότε, σύμφωνα πάντα με όσα κατήγγειλε η μητέρα της, ο οδηγός τής ζήτησε να κατεβεί από το λεωφορείο, με το 12χρονο κορίτσι να υπακούει στην υπόδειξή του.

Μάλιστα, η μητέρα, σε ανάρτησή της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Facebook, είχε γράψει τα εξής: «Η κόρη μου είχε την κάρτα της στο μπουφάν της και όχι στην τσάντα της όπου αρχικά έψαξε. Εάν ο οδηγός την άφηνε λίγο ακόμα να ψάξει, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Όμως, αυτός θεώρησε σωστό να την αφήσει στο δρόμο και να φύγει. Αλήθεια τώρα; Άραγε, τι θεώρησε; Αν είχε παλιόκαιρο, θα άφηνε το παιδί μέσα στη βροχή και το κρύο; Απαράδεκτος! Η δήθεν τυπικότητα θα μας φάει… Ντροπή!».

Άμεσα το «Aigialeia TV» επικοινώνησε και με τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ Αιγίου Χρήστο Κοσσαρά, ο οποίος, αφού διευκρίνισε πως ο ίδιος ήταν ο οδηγός που εκτέλεσε (και εκτελεί καθημερινά) το συγκεκριμένο δρομολόγιο, τόνισε κατηγορηματικά ότι ουδέποτε συνέβη το συγκεκριμένο περιστατικό. «Έχω ιδία άποψη, διότι εγώ είμαι ο οδηγός και κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Όμως, οφείλω να διευκρινίσω ότι, εάν και εφόσον κάποιος δεν έχει κοντά του την απαραίτητη κάρτα, εμείς, ως οδηγοί, έχουμε κάθε δικαίωμα να τους κατεβάζουμε από το λεωφορείο».

Τελικά, λίγες ώρες αργότερα, η μητέρα, αφού πρώτα «κατέβασε» τη συγκεκριμένη ανάρτησή της, έσπευσε με νεότερη ανάρτηση να ζητήσει συγνώμη από τον Πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ Αιγίου Χρήστο Κοσσαρά. «Οφείλουμε να πούμε ότι υπήρξε λάθος ενημέρωση από την μαθήτρια και δεν ισχύει η αναγραφή που έγινε από εμένα και το σύζυγό μου σε σχέση με το περιστατικό. Λυπούμαστε για την άδικη αναστάτωση που προκλήθηκε», ανέφερε στη δεύτερη ανάρτησή της.