Στο Αίγιο εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών γραφείων της Ελλάδας για το «FAME ROAD»

0
318

Στο πλαίσιο υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου «FAME ROAD» στο οποίο συμμετέχει ως εταίρος ο Δήμος Αιγιαλείας, φιλοξενήθηκαν στο Αίγιο εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών γραφείων της Ελλάδας.

Ο σχεδιασμός περιελάμβανε περιήγηση των Τουριστικών Πρακτόρων στα σημεία ενδιαφέροντος της Αιγιάλειας προκειμένου να έρθουν σε επαφή με το φυσικό περιβάλλον, τον πολιτισμό, την παράδοση και την τοπική γαστρονομία.

Η βιωματική εμπειρία τούς προσέφερε τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρονται στην περιοχή, ώστε να μπορέσουν να προωθήσουν αποτελεσματικότερα την Αιγιάλεια ως τουριστικό προορισμό.

Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τοπικούς δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς ώστε να διερευνηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος καθώς και η δυνατότητα πιθανών συνεργασιών. Το «παρών» στη συνάντηση έδωσαν ο δήμαρχος Δημήτρης Καλογερόπουλος, οι αντιδήμαρχοι Τουρισμού Στράτος Βαρδάκης, Ανάπτυξης Βασίλης Χριστόπουλος και η πρόεδρος της ΔΗΚΕΠΑ Μαρία Τσουκαλά, που παρουσίασαν προς τους προσκεκλημένους τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Αιγιάλειας ως τόπου υψηλού τουριστικού ενδιαφέροντος.

 

Στράτος Βαρδάκης: «Στόχος να καταστήσουμε την Αιγιάλεια σε must τουριστικό προορισμό της Βόρειας Πελοποννήσου»

Ερωτηθείς σχετικά από το «Aigialeia TV» ο αντιδήμαρχος Αιγιάλειας, αρμόδιος σε θέματα Τουρισμού, Στράτος Βαρδάκης τόνισε ότι ο δήμος τα τελευταία χρόνια κάνει σταθερά και μελετημένα βήματα για την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων και των ιδιαιτεροτήτων της Αιγιάλειας ώστε να καταστεί η περιοχή πόλος έλξης, μέσα από το brand name και την ανάδειξη των συμβόλων της περιοχής, της ιστορίας, του πολιτισμού, των σύγχρονων υποδομών (νέος αυτοκινητόδρομος, νέα σιδηροδρομική γραμμή) και των τοπικών προϊόντων. «Στόχος μας να καταστήσουμε την Αιγιάλεια σε must τουριστικό προορισμό της Βόρειας Πελοποννήσου. Ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος, όμως θεωρώ ότι, με τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων με τον Τουρισμό φορέων, θα τα καταφέρουμε!», συμπλήρωσε ο κ. Βαρδάκης.

Το «FAME ROAD» – Food Art Movement Energy – The Road to Country Experience είναι διασυνοριακή συνεργασία και βασίζεται στη διατήρηση και ανάδειξη της τοπικής ταυτότητας μέσα από τέσσερις πυλώνες, δηλαδή Τοπικά Προϊόντα Aγροδιατροφικού Tομέα – Τέχνη και Πολιτισμός – Βιώσιμη Κινητικότητα – Πράσινη Ενέργεια και αποσκοπεί στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και την ανάδειξή της ως τουριστικού προορισμού μέσω μιας ολοκληρωμένης και αειφόρου προσέγγισης.